luni, 5 martie 2012

Concurs de bun venit:)

Organizez un mic concurs...mai bine zis, sa fiu sincera organizez primul concurs din viata mea asa ca incep cu mici emotii si asta pentru ca nu stiu daca o sa iasa cum imi doresc eu. Asadar va voi spune in ce consta concursul. Fiecare participant trebuie sa scrie intr-un scurt articol pe pagina lui de facebook sau pe blogul lui un articol cu tema "De ce imi doresc eu acest animalut din margele". Articolul trebuie sa contina link-ul cu animalutul dorit. Ca sa fiu sigura ca m-am facut inteleasa o sa dau un exemplu. Imi place foarte mult micul melc asa ca voi scrie pe blog un articol despre micul melc si in interior o sa pun link-ul http://margelecolorate.blogspot.com/2012/03/micul-melc.html. Apoi o sa pun adresa cu articolul pe care l-am postat pe blogul meu pe pagina de facebook adica pe: http://www.facebook.com/pages/Smile/ si voi incerca sa strang cat mai multe like-uri. Cine strange cele mai multe like-uri la articolul lui acela castiga concursul. Premiul va consta in produsul pe care si l-a dorit. Concursul incepe azi 5 martie si se va incheia peste doua saptamani, adica pe 19 martie. Va astept sa participati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu